Busebelginn Etlik şehir hastanesinde 41. Haftaya kadar bekletilen varmı 40 hafta olmak üzereyiz fakat hala bekletiyorlar çatı muayenesi de yapılmıyormuş hastanede sanırım. Ben gibi bekleyen varmı
smkrky Busebelginn Evet arkadaşım Ocak ayında doğum yaptı ona öyle bilgi vermişlerdi merak etmeyin hayırlısıyla gelecektir😊
busragultas Geçen muayene gittiğimde bir kadın 41. Haftadaydı artık kendiliğinden doğum gerçekleşmiyor diye yatış verilmişti