ayya09 zorlamayın kendinizi bence, çözüm bulmaya çalışın kabızlığa, şurup varmış içince hemen düzeltiyor. Ya da kuru kayısı+ılık bol su.
Benim hamileliğimin başından beri sorunum kabızlıktı, ıkınarak da yaptım defalarca, ara ara kanamam oluyordu. Yerleşme kanaması ilk 12 hafta olur dedi doktorlar. En son 14. haftada, ıkınma sonrası yeni kanama olunca doktora gittiğimde şüphelenip ölçüm yaptı, rahim ağzı kısalığım olduğunu söyledi ve acil serklaj oldum. Açıkçası çok pişmanım keşke baştan çözüm bulsaydım diyorum, kendimi suçluyorum. Belki ıkınma sebep değildir ama ben hep ona yordum.
Umarım sizin böyle bir şey başınıza gelmez 🙏 dikkatli olun.
Anlatma sebebim de bu konuda dikkat etmeniz.