Benim bebeğim baştan beri 2 hafta geri geliyordu doktor şüphelenmişti gelişim geriliğinden sürekli işte doğarsa yapı olarak küçük zayıf olur 2 kilo olur falan diyordu bebek 14. Haftaya geldiğinde hala 2 hafta geriden geliyordu . 17. Haftaya geldiğimde de suyu bitmiş dedi böbreklerinde sıkıntı varmış gelişim geriliği ondanmış