Kızlar bilenler biliyolar doktor suyumda azalma olduğunu ve sınırda olduğunu söylemişti bebeğin hareketlerini kontrol etmemi istemişti
Sabahtan beri bakiyorum harektler çok cansız geliyo bana çok minik hareket ediyor ve bir tarafa toplanıyor o sirada canım yanıyor yakın takibe aldı bu cuma tekrar çağırdı beni sizce bekleyimmi cumayı yoksa riske atmasam yarın acile gitsemmi bilemedim