Asellina004949 yapışıklık falan yoksa bir problem olmaz. Ben 1 hafta önce oldum. Yapışıklık vardı. Genel bayıltılar. Uyandığımda çok ağrım vardı.ağrı kesici yapınca rahatladım. Ama spiralden kat kat iyi.diren taktılar. Allah’a şükürler olsun iyiyim. Zorluğu vardı ama g3çti.