poyrazxx Kızlar 2 yasında çocuğum var planlı bir gebelik değildi tekrar hamileyim aldırmayı düşünüyorum kürtaj hakkında bilgi verir misiniz
feyzaciim poyrazxx doktorunuzla görüşebilirsiniz burada kürtajla ilgili düzgün bilgi verebilecek daha yetkin bir kişi olduğunu düşünmüyorum
rabiaduru1 poyrazxx burda bebek planlayan ,isteyen ,istemsiz kürtaj olan kadınlar var. Kimse size yardımcı olamaz ki sizinki isteğe bağlı.
hariboom poyrazxx herkesin kendi kararı ama yapmayın insanlar yıllarca tedavi görüyor anne olabilmek için kıymayın bebeğinize……
cansukccc poyrazxx 2 yaş çok küçük değil doğurana kadar 3 olur cana kıymaya şiddetli karşıyım bir bebek geliyorsa bereketi ile geliyordur
egeemomms poyrazxx ya bu postlar şaka mı? Git doktorunla konuş burda onca insan bebek beklerken gelmiş burda bilgi verir misiniz diye soruyorsunuz şaka gibisiniz gerçekten