Bende ilk gebeliğimde yaşadım kaynanamlarla yaşıyorum hepimize geçmişti sonradan bebeğim dogunca göğüsümden ona geçti cildiye bize karışım bir krem yazdı evde uyuz olan olmayan herkes 3 gün boyunca bunu sürücek kıyafetini çıkartmıcak 3. Gün çıkartıp çöpe atıcak duş alıcak ek olarak giydiğiniz bütün kıyafetleri çöp poşetine koyduk onlarda 3 gün kaldı sonra çıkartıp 90 derecede yıkadım ütüledim kurtuldum ek olarak halılarımın hepsini yıkamaya verdim perdelerimi falanda yıkadım