Selinnnce çiğ et yemek sakıncalı tabi ki ama babam da etli yapardı o isotla et pişiyor aslında tıpkı pastırma gibi... yensin bir şey olmaz demiyorum tabi ben de şu an yemiyorm ama yiyene de illa bulaşcak diye bi şey yok doğuda yiyen vardır mutlaka. Ben geçmişte çok yedim etli çiğköfte toxoya bağışıklığım bile çıkmamış. Hemen bulaşan bi şey olsa herkes bağırsak paraziti geçirirdi. Bulaşması düşük bi ihtimalmiş ama yine de biz dikkat ediyoruz.