dis Haftada bulantısı artanlar oldu mu 12 haftalık oldum ilaç kullanıyorum kullandığım halde halsizlik ve bulantı başladı
gamzeznc dis ben suan 12+5 kuzum yeni yeni topladım kendimi gözümü açtım desem yeridir . Sürekli uyudum öğürmekten sabahları içim dışıma çıktı sürekli halsizlık yorgunluk hissi yemek yiyememe ama suan geçti sadece az halsizlık kaldı
_cerenb Bende tam 12. Haftadayım yemeklerden hemen sonra ilk uyandığımda ve çok haraket attiğimde oluyor ben ilaç kullanmıyorum
tazemomm_ Bazen atak dönemi oluyor galiba bende ilaçla ayakta duruyorum ama bazen 2 gün kadar çok acayip zorlu geçiyor ilaçlara rağmen