eylulcydm Öncelikle sağlıklı doğumlar dilerim. Ben pek inanmıyorum böyle şeylere ya 😂😂 Ekstra hiçbir şey yapmadım doğurmak için. Sadece yürüyüş yapıyordum ama öyle çok çok aşırı bi yürüyüş değildi. Son haftalarda biraz da hurma yemeye başlamıştım. 38+4′te normal doğum yaptım 🤭 Bana kalırsa bebek belirliyor geleceği zamanı 🙈 Tabi ki bi şeyler yapıp hemen doğuranlar da vardır ama benim düşüncem bu yönde 😇