cinderella Özellikle akşamları yatarken sol bacağım kramp dışında bi uyuşma geliyor hissizleşiyor resmen cimcikliyorum kaşıyorum hiç bişey hissetmiyorum bunlar normal şeyler mi hamilelikte olabilir mi yoksa cuma zaten kontrolüm var bi sorayım