Bende 4 haftalıkmış sanırım sata göre geç döllenme galiba vajinalda küçük birşey görünüyo dedi ama beta bakalım dedi progesteronum düşük çıktı 4,6 gakviye verdi takipteyiz bakalım
12 haziranda 545 beta
18 haziran 1426 bakalım
Haftasıyla uyumlu normalde %60 isteriz ama son dçnemlerde %30 bile artarsa kabul esiliyor önemli olan kese ve bebeği görmek pazartesi tekrar gidicem dış gebelikde geçirmiştim tedirgindim ama sanki küçükde olsa bir umut var ama hala stresliyim bu durumu yaşayan varmı?