gulkcsri kızlar merhaba adaçayı içsem zararlı olurmu acaba doktorada sorucam hamilelikte ictinizmi hiç
meyvemsi gulkcsri doktorum doğada kendi kendine çıkan o otu çayıymış bu ot çayıymış hiçbir şeyi içmeyeceksin demişti