kumrudmrc funda hanım hakkında iyi seyler duymadim ama halime hanım hakkında hep iyi seyler duydum ve bir defa merakımdan gittim çok şeker bi doktor hic üzmez çözüm odaklı 2. İçinde bir sıkıntı olmustu diğer doktorun yapamadığını halime hanıma direk girdim odasına sagolsun hemen halletmisti cidden Çerkezköy devletin bence en iyi kadin doğum doktoru diyebilirim ben suan özele gidiyorum ama devlette isim olduğunda halime hanımdan başkasına gitmem