Sezaryen olalı bir yıl oldu. şimdi de 14 haftalık hamileyim şu ana kadar hiç böyle bir şey yaşamamıştım ama birkaç gündür deli gibi kaşınıyor. annem sıcaktan ve terlemeden dolayıdır diyor ama bir çözüm yolu bulamadım iç çamaşırı giydiğim zaman daha beter hale geliyor iç çamaşırını çıkarıp baksır tarzı bir şey giyersem hafifliyor nolur bir fikir verin ya var mı bunu yaşayan dışarı çıkmaya korkar oldum kaç gündür