Kızlar 39 hafta 2 günlük hamileyim, ara ara batma tarzı ağrılarım ara ara da regl sancısı benzeri sancılarım oluyor ama hep geçiyor. Bugün kontrole gittik. Çarşamba günü kontrole kadar açıklık sancı vs hiçbir şey olmazsa cuma günü yatış yapıp doğum başlatılacağı söylendi. Bu arada pilates, hurma, ananas her şeyi yapıyorum. Bunu yaşayan bebeğini sağ sağlim kucağına alan var mı?