Kizlarrrrr doğum yaptımmmm, zorlu bi gebeliğin ardından 39.haftamda planlı sezeryan oldum acı hissetmedim ama çekiştirme bastırma hissiyati oldu ve ilk ayağa kalkışta baya zorlandım Kayseri şehir hastanesinde saat sabah 6 da yatisim yapıldı 8 de doğuma aldılar doktorlardan hemşiresine asistanına hepsi çok çok ilgili ve iyilerdi, Rabbim herkesi sağlıkla kavuştursun inşallah 💘