mutttluanne Merhabalar güzel anneler, ilk defa soru paylaşıyorum burada. 37. Haftadaydım .Yakın zamanda Bursa Şehir Hastanesinde acilden giriş yapıp Normal (vajinal) Doğum yapan oldu mu acaba? Tecrübeli anneler cevap verirse mutlu olurum 🌸