demetisingir 30 haftama girdim doktor bebeğin gelişmiyor 34. Haftada doğurtucaz dedi böyle bişeyle karşılaşan oldu mu ??
gamzeakarsu17 demetisingir bir doktora daha görün arkadaşımın bebeği 36da gelişmeyi bıraktı doktoru hiç korkma sıkıntılı bi durum olduğu an alırız büyümüyor ama keyfi yerinde minyon kızın dedi 40+2de normal doğdu gerçektende minyon çocuk
yildiz_tozu34 demetisingir öncelikle Allah yardımcın olsun❤️🥰 korkma bende 34.haftada doğum yaptım şuan çok şükür ikimizde iyiyiz. Yoğun bakım süreci olur birazcık dirayetli olmak gerekiyor 🙏🏻☺️
umutoglumm demetisingir bebeğiniz kaç Gr önceden de gelişimi yavaş mıydı. Benim 23 haftadan beri 2 hafta geriden geliyor şimdi 3 haftaya çıktı 33 haftalık bana da 34 de alabiliriz dediler
demetisingir gamzeakarsu17 bizimki 28. Haftadan beri gelişmeyi durdurmuş küçük şehirdeyim burda bi devlet bi özel var ikisinede göründüm beni araştırma hastanesine yönlendiriyor pazartesi şehir dışına araştırmaya gidiceğim bakalım
demetisingir yildiz_tozu34 yildiz_tozu34 teşekkür ederimm Allah sizinde yardımcınız olsun🤲🏻🫶🏻bebeğiniz ne kadar yoğun bakımda kaldı, siz ne kadar süre hastenede yatış sürecinde kaldınız
yildiz_tozu34 demetisingir ben sezeryan olduğu için iki gün yattım bebeğim henüz çıkmadı yarın 1 hafta olucak