Kızlar 30 haftalık hamileyim 31 e yaklaştık. Hem burda hem instgaramda yani sürekli emzirmenin zor olduğu, süt sağma makinaları, yaralar, emmeyen bebekler, emse de gaz olan ağlayan uyumayan bebekler, kolik bebekler yani suan varya 2 ay sonra sınav başlayacak moduna girdim. Yani illa böyle mi olacak hamileyken önlem alınacak bir durumu yok sanırım bütün bebekler mi böyle emme sorunu gaz sorunu oluyor 🥲