28 de 1100 dü şuan 30. Haftadayım 1700 olmuş bebek iri gibi dedi ama bu iki ölçümü alan doktor ve cihaz farklı. Gebelik şekerimde var şekerden etkilenmiş olsa suyu da fazla olmaz mıydı suyuna normal dedi aslında diyet de yapıyorum açlık tokluk baktılar geçen hafta o da iyiydi bu kilo artışı irileşme olarak mı görülür yoksa normal mi doktor bi korkuttu beni