tavukben nazende17 yok maalesef aşırı Türkçü isimleri de artık samimi bulmuyorum her yer kaynıyor popüler kültür oldu gibi biraz her yerde aynı isimleri de görmek duymak garip geliyor erkek isimleri ne zormuş 😆😆 kocamın ismini çok seviyorum kaynanam zevkli karıymış bu gidişle kaynanama koyduracam ben de 😆
dumann2 Barış ismini koymayı planlıyoruz. Mete, alper isimlerini de çok beğeniyorduk ancak çevremizde çok yaygın olduğu için Barış’ta karar kıldık
tavukben Ftmnur11 eşimin adıyla çok benzediği için çok beğeniyorum ben de ya emir alacağına versin patron olsun 😆
akc06 tavukben kesinlikle öyle farklı eski ama anlamlı kimsede çok bulunmayan isimler yok erkekte kızımın adı Akça mesela çok severek koyduk
tavukben akc06 çok güzel ama erkekte aşırı herkes aynı isimler son dönemde bi tane farklı yok örnek vermeye çekiniyorum insanlar alınmasın diye 😆
Ftmnur11 tavukben benim oğlanın adı Emir,maşallahı var Emir verme konusunda 😂😂 isteyen koysun da görsün ,benden günah gitti 😂😂😂😂
sumeyye6506 tavukben oğlum var kerem ali bende klasik isim seviyorum açıkcası yeni nesil isimleri tercih etmem koyana saygı duyarım tabi ki huzeyfe Zeyd selim beğendiğim diğer seçenekler