Büyük ihtimal gazdır. Ben de 20. Haftadayım son iki üç haftadır oluyor ara ara. Doktoruma sordum. Göbek deliğinin yakın çevresinde aşağı ve yukarı bölgelerinde olan ağrılar bebekle ilgilidir. Kasık ya da yanlarda ağrı varsa yüzde doksan bağırsak kaynaklıdır dedi. Batma hissi de rahim büyümesi ve oradaki bağ dokularının gerilmesi kaynaklı oluyor normal herşey dedi. Eğer adet kasılması gibi sürekli ve düzenli aralıklarla gelen bir his değilse önemli değildir dinlendikçe geçeceğini söyledi