aleynablt3429 kızlar normal doğum istiyprdum suyum azalmıstı iğne kullandım 37 haftalığım daha da azalmıs suyum doktorum cumartesi ya da salı duruma göre sezeryana alıcam dedi su azalması doğum şeklini etkiliyor mu bilgisi olan yazabilir mi
hd_d aleynablt3429 ayni durumdan bende muzdaribim normal doğum gözüküyordu 38+2 de yani dün gittigimde suyun azaldigini ve sinirda oldugunu dile getirdi bu cuma tekrar cagirdi yakin takibe alindim bu seklde giderse doğum olacagini belirtti
sarumervee aleynablt3429 canım benimde 35. Haftadan beri suyu az sınırda dedi doktorum yakından takip ediyor kendi sancımın gelmesini bekliyor dahada azalırsa suni sancı veririz deneriz olmazsa sezeryan dedi bana doktorum
annekiz6141 aleynablt3429 hergün kontrole çağırması gerek bu durumda diye biliyorum.. Ona göre normal ya da sezaryen ilerler doktor
nursemaa_1 aleynablt3429 35 haftada suyum sınırın altında çıkmıştı suni sancıyla doğum baslatmislardi doktorum ve sağolsun hemşirelerin acele etmesinden dolayı sezeryan oldum ama sizin hem gününüz hemde istiyorsanız bunu doktora dile getirin bu bı kere olunca hep olacak diye bı kaide yok ilk çocuğumda susuz kaldığı için sıkıntı yaşadım şu an da suyu sınırın üstünde çıktı kendinizi şimdiden korkutmayin doktorunuza normal doğum yapmak istediğinizi dile getirin sezeryan mecburi değil
eflin55 Benim iki doğumumda da suyum bitti sızıntı şekilde geliyo anlamıyorum 37. Haftadan somra her gün doktora gidiyorum doktor kaç tane doğum yaparsan yap böyle olucak demişti 2. Dogumum da da böyle oldu
hd_d aleynablt3429 yok herhangi birsey demedi suanlik yakin takibe alindim cuma tekrar cagirdi kotu bi durum olursa dogum olur dedi ama sekil olarak bisi demedi malesef
aleynablt3429 hd_d beni de yakın takibe aldı cumartesi sabah gel azaldığını görürsem sezeryana alırım yoksa 3 gün sonra tekrar bakarız dedi
hd_d aleynablt3429 bende yarin gitmeyi düşünüyorum canm normalde cuma cagirdi da harwketlerinde sanki azalma var cok dikkat et sende bakar ol hareketlerine faln
eflin55 aleynablt3429 benim tamamen bitmişti doktor bebeği riske atamam dedi açılmam olduğu halde almadı
aleynablt3429 hd_d devlete mi özele mi gidiyprsun canım özel genelde sezeryana yönlendiriypr ya o yüzden endişeliyim aslında
aleynablt3429 sarumervee bugün şehir hastanesine gittim ordaki doktor suyun yeterli bi hafta sonra kontrole gel dedi iki doktorda baska şey söyleyince cok kafam karıstı benim
sarumervee aleynablt3429 alala belki düzelmiştir canım suyun diğer doktora gidip baktırınca anlaşılır aslında az diyene, açılmam yok canım bekliyorum zaten yarın 37 oluyoruz gelecekse gelsin diyorum artk gelişimi tamamlanmış oluyo