herseyguzel 35pln ben yerleşme gördüm ama adet olmadım sütlü nescafe rengiydi ama kan gibi değildi tabiki rengi
35pln herseyguzel ay gerçekten mi inşallah vardır 1 haftadır göğüslerimde hassasiyet var ama yine de test yapmaya korkuyorum
yoncamazrek Ben de hamileliği ilk bu şekilde öğrendim diyebilirim. Adet tarihime 3 gün vardı. Lekelenme gördüm. Adet kanından farkı anlaşılıyordu zaten. Adet tarihimden 4 -5 gün sonra da test yaptım, sonra kan verdim.