36+4 te 2700 kiloydu. Ama her bebek farklı her gebelik farklı herkesin bünyesi farklı kimsenin az demesine bakma sen 3 kg doğsun nolmus yani anne sütüyle gayette güzel kilo alır sağlıklı olsun yeter kiloya takılma fazla bence Dr bisey demediği sürece benim ilk oğlum da 38+5te 2900 doğdu mesela bünye meselesi genetik