Busraa32 tabi ki de önce sağlık diliyoruz Rabbimden sonra da gönlümüzden geçeni insanlar bunu tam tersi algılıyor sanki illa da kız/erkek olsun ne olursa olsun diyormuşuz gibi sonuçta Rabbim diyor isteyin bizde istiyoruz diliyoruz içimizden geçenleri Allahım hayırlısıyla herkesin gönlüne göre versin☺️❤️