Hanımlar merhaba, aranızda sezaryen sonrası normal doğum (SSVD) yapan var mı? 2021 yılı Ağustos ayında sezaryen doğum yapmıştım. Şimdi 2026 yılında normal doğum yapmayı çok istiyorum; ancak görüştüğüm kadın doğum doktoru ‘olmaz, yapamazsın’ diyor. Bu konuda tecrübesi olanlar veya benzer bir durum yaşayıp doktorunu değiştirenler var mı? Süreç nasıl ilerliyor?"