meryys Kızlar 17+5 tek yumurtaikizlerine hamileyim yaklaşık bir 10 gündür pıt pıt hissediyordum, bugün hissetmedim normal mi sizce? Dün kontrole gitmiştim cuma da gideceğim de aklıma takıldı
bebeybi meryys 30′dan sonraydı galiba gün gün hareket takibi yapılıyordu öncesinde bazen hissetmemek çok normal. Ben 23. haftadayken belirgin şekilde hissetmeye başladım ki ona rağmen her an hissetmiyorum gün içinde birkaç kez veya bir kez gibi değişiyor. Büyüdükçe hareketleri belirgin olacak. Biraz sabır ve sakinlik annesi🥰 ilk gebeliğim ben de sakin kalmaya çalışıyorum😂. Allah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤍
gizemiaaa meryys bir gün hissetmediğim oldu daha önce korkulacak bir şey yoktur içinizi rahat tutun doktorum o haftalarda genellikle uyuduklarını söyledi
meryys bebeybi Mucizem_63 Ay içim rahatladi çok teşekkür ederim kızlar, şeyden dolayı panikliyorum benim 3. Gebeligim ama ilk iki gebeligim kalp durması ile sonlandı 12 ve 10. Haftada o yüzden fazla korkuyorm 🥹 Hepimiz sağlıklı sıhhatli kucağımiza alalim inşallah ❤️❤️
ebrukklc Bende 19. Haftama girdim bugün hareketleri hergün hissetmiyorum. Bir kere hareket edince hep devamını bekliyoruz. Kaygılanıyoruz haliyle. Böyle durumlarda çikolata yiyip uzanın hissetmeye çalışın 😊