birumut_ Kızlar kürtajdan sonra ki ilk adetimi oldum yumurtlamayı bekliyorum ama döngümün 14. Günündeyim koyulaşma bile yok kürtajdan önce 2 3 gün sonra koyulaşma görürdüm sizce ne zaman Pik olur kürtaj oldum 15. Gün yumurtlama gördüm
0smy0 birumut_ belki kürtajdan dolayı adetiniz bu ay gecikir haliyle yumurtlamada gecikebilir bence yapmaya devam edin.
znnnr birumut_ ben geçen ay kimyasal geçirdim onun yüzünden yumurtlamam 31. Güne kaydı düşün seninki kürtaj daha büyük bişey etkilenmiştir diye düşünüyorum
birumut_ 0smy0 kürtaj oldum 15 gün sonra yumurtlama 28 29 gün sonra adet gördüm aslında sevinmiştim düzen bozulmadan devam etti diye ama gecikecek bu ay belli
sekermom0 birumut_ kuzum benimde kürtaj sonrası ilk adetim gününde geldi. Sonrasında 35 34 diye diye 30 günlük normal döngüme döndüm. Yumurtlama kayabilir testleri yapmaya devam et
birumut_ sekermom0 valla test gördükçe midem bulanıyor ckcöfömf burada çok okumuştum kürtajın peşine gebelik ama bakalım
birumut_ 0smy0 pcos vs yok inşallah o kadar gecikmez ya :( normalde bu civarlar da en geç 15. Gün olmam lazım dı bugün 14. Gün koyulaşma bile yok
znnnr birumut_ çok haklısın canım ben bi an yumurtlama olmayacağını bile düşündüm yani umudu kesmiştim koyu çizgiyi görene kadar
birumut_ kimiyalida bende göstermiyor denedim onu bir İnnovita bir de artımed Ovülasyon testinde piki rahatlıkla görüyorum