İlk gebeliğim de de olmuştu ama bu kadar uzun sürmemişti çocuğuma bakamadığım için annemlerin yanına geldim çoğu zaman yataktan bile çıkamıyorum sürekli halsizim biraz hareket etsem taş taşımış gibi oluyorum bir kaç gün önce kendimde enerji bulup dışarı çıktım bir kaç mağaza gezdim ay galiba artık düzeliyorm derken 2 gündür yine yataklardayım bida eskisi gibi olamıcam diye korkuyorum bu haftalarda olup benim gibi olan varmı herkes 12. Haftadan sonra azalıcak demişti