rabia7106 Bel ve kasık agrısı normal mi kızlar bugün belim agrıyor kasıklarımda hafif agrı var normal mi suan
nergis592_ rabia7106 bende 31 haftalıgım belım ayakta kalınca çok agrıyo gerçekten Bıde hafıfde olsa kaşık ağrısı var normal şeyler bence buyuyo artık bebıs ağrı olur canım
cansusare rabia7106 bnde 31 haftadayım. Özellikle iş yaparken kasıklarım ağrıyor bel ağrısı çok olmuyorda bu aralar kasık ağrısı ve alt tarafta baskı oluyor hep
kvsr1603 rabia7106 ara ara tabiki olacak bunlar bana normal geliyor kolay değil baya bi yaklaştık doğuma bende 31+2 deyim