Merhaba kızlar. Devlet hastanesinde yapılan ikili test sonucu enabızda gözüküyor mu? Kandaki bir iki değer yazıyor ama risk değerlendirmesi
- Trizomi 21 riski (Down sendromu)
- Trizomi 18 riski
- Yaşa göre risk
- Düzeltilmiş risk
- PAPP-A MoM
- β-hCG MoM
Bunlar falan gözükecek mi? Yoksa doktorun ekranında mı olacak? Bilgisi olan var mı?