ayfer_07 28+2 bian da suyum geldi araştırma hastanesine sevk edildim açıklık yok ama baya su geldi şimdide hafif hafif sızıyor doktorlar 34 e kadar dayansın diye uğraşacağız dedi benim gibi olup doğumu ileri hafta olan var mı çok korkuyorum
Aleyflxx ayfer_07 canım korkma benimde suyum gekdi 24 de ciğer geliştirici falanda vuruldum 2 doz 12 saat arayla eğer siziyorsa bekletebilirler ama patladiysa çok geldiyse bekleyebilecegini sanmam ruske atmazlar haftan çok küçükse değil benim doğum sancilarimda vardı halada var şuan 31 olduk çok şükür 2 haftaya doğuma alacaklar dayanirsa
yenidenanne18 ayfer_07 çok geçmiş olsun ne durumdasınız? inşallah sağlıkla vaktini bekler benim 22. haftada hem açılmam hem su gelişim oldu eğer kese patlamamış yırtılmışsa duruyor. size tavsiyem havuç suyu için antibiyotikle tedavi yapıyorlar keseyi bebek onarıyor. açılmam olmasaydı benim duracaktı sonuna kadar 30a kadar bile durdu o sekilde sizin haftanız daha büyük durur Allahın izniyle
ayfer_07 Aleyflxx bi su bardağı şekilde ara ara baya geldi sabahtan beri sadece akıntı gibi hissediyorum . Acaba bu süreçte hep hastanede mi kaldınız
Aleyflxx ayfer_07 3 gün falan kaldm ben başka sorunlarım vardı gebeligimde ondan yattım geri kalanini imza atarak ciktm
ayfer_07 damla6565 neyden olduğunu söylemediler enfeksiyonum yoktu çok yüksek merdiven çıktım ona bagladım
ayfer_07 yenidenanne18 hastanede yatışım yapıldı açılmam yok antibiyotik veriyorlar ciğer geliştiriciler vuruldu doktorum bi sıkıntı olmadığı sürece 34 kadar dayanmaya çalışırız dedi bekliyoruz bebeğiniz ne durumda şuanda küvezde çok kaldı mı
yenidenanne18 ayfer_07 kızım elhamdüllillah iyi ağustosta 3 yaşına girecek inşallah 🥰 sizinki vaktinde doğar Allahın izniyle havuç suyunu ihmal etmeyin lütfen küvezde 48 gün kaldı ama erken doğum kaynaklı değil daha cok enfeksiyondan kaldı
ayfer_07 yenidenanne18 maalesef şeker olduğu için havuç suyu içemiyorum . Hastanedeki tedaviye göre ilerliyorum . Allah bağışlasın teşekkür ediyorum ❤️