leblebi_ gece 03:00 04:00 arası regl sancısı gibi kasıklarımda kramplar başladı sabah 07:00 gibi de belim ağrımaya ve sancı girmeye başladı ama 5-10 dakikada bir oluyordu. Öğleden önce 11:00de randevum vardı kontrolde 2,5 cm açıklığım olduğu söylendi yatışım yapıldı, ertesi gün de 10:27de doğum yaptım. Suyum nişanım vs gelmedi doktorlar halletti o işi 😂 Bu arada su veya nişan herkeste farklılık gösterebiliyor, doğumunuz başladığı zaman inanın anlıyorsunuz o ağrı ve sancıyı 😂 Şimdiden kimseyi endişelendirmeyin, sancınız olursa da düzenli not alın, sıklaştığında gidin hastaneye. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.