Merhabalae güzel anneler 🌸 2 tane kızım var benim ikisi de sezeryan dogum oldu 6 bucuk yasında ve 7 bucuk aylık ve 3. ye hamile oldugumu öğrendim cok cok sürpriz oldu bize de 🥹suan 9+2 olduk fakat devlet hastanesi dikişlerim çok yeni oldugundan bebeğin en ufak kasılmada alacaklarını sonrasın da benim de dikişlerim patlayacağını vs kotu bir şekilde izah ettiler sagolsunlar😭 ben zaten özel ve devlet takipliyim hep özel de ki doktorum 2. Bebeğimin 1 yasını gececeğini dogum zamanı o yüzden problem olmayacağını ama duzenli takipli olacağımı soyledi rahatlattı🙏 sizler de bu şekilde yasadınız mı hic eger yorumlarsınız cok sevinirm🙏