NaimeYilmaz Naime Hanım anlıyorum samimiyet elbette olmalı tabi ki sıcaklık hoş, güzel ama inanın insanların postları çok aşağılarda kalıyor yani sürekli üstte tutmak için çaba harcanıyor. Bahsettiğim postlar dün özellikle devamlı açılan “ben gidiyorum, kapatıyorum, hesabımı siliyorum” minvalindeki irite edici postlar. Yani bir yapılır iki yapılır e hadi üç olsun… Yapılacaksa dahi hanımefendilerin hepsi bir postta toplansınlar öyle devam etsinler. Bir çözüm bulunabilirse memnun olurum. Ha bir de kendini tekrarlayan postlara da denk geliyorum iki kez akışta görünen gibi gibi.