nrbrkx38 23+5 te sonunda öğrendik cinsiyetini 12. Haftada burda herkes erkek demişti ama kızım oluyormuşş 💕🌸
Sari_1717 nrbrkx38 ne güzel benimde %90 kız dedi ama eşimden dolayı sevinemedim bile %10 Luk bir ihtimal değişme oluyor mu sonra ki haftalarda
nrbrkx38 Sari_1717 banada 16 dan beri kesin bişey denilmiyordu ama kız gibi yüksek ihtimal kız falan diyorlardı devlette pek üstüne düşüp bakmıyorlardı bugün de özele gittim kesin kız dedi
ozlem_36 Sari_1717 14 haftalıkken net belli etti kendini oğlum şimdi 1 buçuk yaşında ikinciye hamileyim 23 haftalıkken belli oldu cinsiyetini öğrendik kızım olacak inşallah ❤️