Masalmom_ eğer ki senin sorunun göğüs yarasıysa canım öncelikle bunun önlemini alman gerek, benimde göğüslerim inanılmaz yara oldu 3 ay onunla uğraştım yapmadığım şey kalmadı hiç biri iyi gelmedi dişlerimi sıka sıka emziriyordum ve bence yaranın tedavisi emzirmek ve kendi sütünü sürmek
Emzirmeden önce sıkıp sürersen somrasında da aynı şekilde sıkıp sürüp kurumasını bekle öyle kapat, bana bu çok iyi geldi, eds ise bebeğin eğer ki tamamen red yaparsa o zaman memeye tutturmak için kullanılıyor ama onda da eğer doğduğunda hemen ona başlarsanız her çekişte süt geldiği için memeye geçtiğin de yine zorlanır, en güzeli sadece emzirmek zaten emdikçe de sütün gelicek, diğer yöntemler bebek emmediğinde uygulanmalı, 35. Haftadan sonra da göğüslerini krem ile nemlendirmeye başlayabilirsin, doğduğundan itibaren sütünü kullan