beknk kızlar 29 mayısta regl oldum bat 25 haziran daha demin bi test yaptım 2 dk sonra falan çok az silik çizgi çıktı. neredeyse 11 aydır deniyorum hormonsal olarak falan da sorun yok ya heveslendim şuan
buketdeniz19 beknk çıkmayabilir yada çok düşük çıkar canım ben adetime 4 gün kala 13 ile öğrenmiştim silik çizgiyi görür görmez kan vermiştim bazen testlerde yalancı pozitif çıkartabiliyor çünkü başıma gelmişti