Merhaba arkadaşlar ben Şubat ayında doğum yaptım bebeğim doğuştan kalp hastalığı ile doğdu bizde doğumdan sonra öğrendik eve hiç getiremedik yavrumu 1 ay hastanede kaldı ameliyat oldu 2 gün yaşadı malesef sonra Allah bana 40 ım çıktıktan sonra tekrar bi evlat nasip etti 10+3 günlük hamileyim çok endişeliyim böyle olupta bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı 😢😢