orhismommmmmm Canlarım tek tek yazamıyorum. Ağrı biraz biraz başladı. Ama iyim çok iyim bebeğim benım
nur_dum orhismommmmmm Geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün inş, aklımızdaydın darısı geride kalan biz hamişlere inş.
erismis orhismommmmmm hayırlı olsunn asko çok şükür sağ salim atlattınız gözün aydın 🩵 bende yarın sezaryen oluyorum 🥹
annebebeka orhismommmmmm ayyy cok sukurrr gözün aydınnn. Rabbim hayırlı sağlıklı musmutlu ömürler nasip eder inşallah bebişineee. Sana da cok geçmiş olsun kuzumm🥹🤍