Kızlar Allah’ın izniyle yarın sezaryen ile doğuruyorum. 2. Çocuğum 36 yaşımı doldurmak üzereyim. Doktorum 35 yaş üstü tekrar çocuk düşünmeyen gebelerime tüplerini aldırmayı tavsiye ediyorum düşünür müsün dedi. Aslında 3. Çocuk hem psikolojik açıdan hem maddi açıdan düşünmüyorum 2. Çocuğa bile fazla mı acaba diyerek karar verip doğuruyorum 😊 sizce tüpleri bağlatsam/aldırsam mı acaba aklıma yatıyor ama yine de keskin bir karar olması bir tık ürkütüyor