elifin_ humeyra32 doğum yapmadım ama takiplerimi orada yaptırıyorum hemşire ile görüşmüştüm doğum hakkında cevaplayacağım bir soruysa cevaplarım
kubrasjsjs humeyra32 bende yakın zamanda normal doğum yapan var mı merak ediyorum biri bizi aydınlatsın 😂
bozkurt38 Bu soruyu bende sordum post açıp ama bı sonuç alamadım kimse yazmadi ☺️ bende geçen muayeneye gittim ama doğum konusunda kararsizim şehirle arasinda
kubrasjsjs bozkurt38 şehir hastanesinden daha sakin sanki ben erkileti seçecem ama biri yazsa doğum yapan daha iyi olacak 🥹
humeyra32 bozkurt38 Refakatçi alınıyor mu sancı odasına onu merak etmiştim Doğumhaneyi vs gezdiniz mi
bozkurt38 kubrasjsjs evet bende sakinlik için istiyorum açıkçası ama dediğiniz gbi birebir doğum yapan birinden duysam yakın zamanda içim daha rahat edecek☺️
havos38 bozkurt38 bende erkilette düşünüyorum doğumu İnşallah nurperi hanıma gittim daha önce giden var mi
bozkurt38 humeyra32 yok sadece yukarı odalari gördüm odalar fena degildi ama doğumhane hakkında fikrim yok bende merak ediyorum
havos38 humeyra32 eşimin kuzeni orda normal doğum yaptı annesi vardı yanında sancı sürecinde, seehir Hastanesi’ne göre ziyaret saatleri daha esnek diye duydm