Berika23 kuzuc 15+1 olduk 😍😍 yorgunluğum geçti ama mide yanmam ara ara başladı bide biraz yürüyünce belim ağrıyor göbüşleriniz çıktı mı bide hareket hissediyormusunuz 🫣🫣
karyarzgr kuzuc 16 hafta olduk ama bugün kendimi ilk defa enerjik hissediyorum önceden yataktan çıkasım gelmiyordu bugün bi ev işi vs severek yapıyorum dışarı çıktım geldim inşallah böyle devam eder 🥰
wind Güzel geçiyor artık ilk zamanlardaki yorgunluğum ve depresifliğim geçti 😂 ama sivilcelerden bir türlü kurtulamıyorum.
kuzuc wind sivilce için cildi sürekli kuru tutmak gerektiğini duymuştum ama ne kadar işe yarar bilmiyorum 🤭
kuzuc Berika23 mide yanmam henüz yok, göbüşte artık dışarıdan belli olacak şekilde oldu 🥹 Hereket hissetmiyorum ilk gebelikte biraz geç hissediliyormuş, sen hissettin mi kaçıncı gebelik? Kuzucukları sağlıkla alalım kucağımıza 🌸
Serapdayi 2.hamileliğim valla hiç hamile değil gibiyim enerjim geldi mide bulantım %90 gecti ağrım sızım yok 14.haftadayım henüz Bakalım nasıl geçecek
Berika23 kuzuc benimde işk bundan önce bir kürtajım var canım ben sanki hissediyorum ama kafamda mı kuruyorum diyorum 😁
zfatalay kuzuc amin ben de 14. Haftama girdim. Kızlar sizde de var mı sanki rahmimde ağrı var gibi hissediyorum. Yürüdükce falan da oluyor arada acaba psikolojik mi 😬 benim de ilk gebeliğim ve çok heyecanlıyım..
kuzuc zfatalay allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin, evet rahim hızla büyüdüğü için ağrı hissetmemiz çok normalmiş🌸
Serapdayi TUGCE_03_46 haftaya gideceğim o zaman söylerim dedi doktor gecen gittiğimde %60 ihtimal kız dedi ama umutlanma dedi 😂1 oğlum var bakalım
sevomer @wind çok nadir hissediyorum azda olsa bazen hiç etmiyo cinsiyetini göstermiyor dedi doktor 😌 vitaminlerle ayakta durmaya çalışıyorum valla bide karnımın altı sert bazen yumuşak gerçi bebek oradaymış daha böyle olan var mı 🌺
wind sevomer benim de arada sertleşiyor canım normal yaşadığın her şey. Kimisi çok rahat geçirir kimisi ayakta bile duramaz. Bebiş sağlıklı olduktan sonra bir şekilde geçiyor 🙈 kendini yormadan bir sorun görmüyorsa doktor normal hayatına devam edebilirsin Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🩷