momyybaby Kızlar selamlar 2 sene önce kızım için bu firmada fetal yaptırmıştım çok memnun kaldım, bu gebeliğimde de tercih edeceğim ama fiyatları nasıl yakın zamanda yaptıranlar kaça yaptırdılar
meyvemsi momyybaby genstar nipt te yaptıracağım doktorum önerdi 18bin ile 25 bin arası fiyat çıkıyormuş sanırım
elfgrn Merhaba, ben şubatta yaptırdım. 22bin gibi tutmuştu, dolardan tl ye çevirince. 1 hafta da geldi sonuçlar.
elfgrn namnam evet süreçten gayet memnun kaldım. Hemşire hemen ertesi gün kan almaya geldi. Sonuç pdf ini de bize whatsapptan iletip, hemen sonrasında aradılar da. Çok şükür temiz çıktı. 11.haftamda yaptırdım, fetal yoğunluğu da %17 olarak iyiydi.
swedeep Mayıs ayında 22 civarına yaptırdım anlaşmalı doktor indirimiyle, anlaşmasız 25 e geliyordu sanırım eurofins
12345678 Ben 14 bine anlaştım genellikle 20 küsürler de hep ben 2. Gebeliğim de 14 yaptırmıstım aynı firma ile anlaştım yine 14 dediler haftaya yaptırcam ben de
ozzzlm06 Geniş olan herseye bakılıyor dedı öyle paket detayı vermedi açıkcası 90 dan fazla seye bakılıyor dedi.