060126 evet bence de öyle çok yiyince bebeğin çok kilolu olduğunu düşünüyorlar yani elimden geleni yapıyorum bebeğimin sağlıklı olması için he bir de doktor normal diyor dediğimde onlara göre normal diyor bu kadar söyleyince taktım kafama ama yok ya bir sürü insan yazmış şimdi çok rahatladım teşekkür ederimmmm🤍🤍🤍