36+4 günlük gebeyim bebeğim 2800 gram doktor suyunun azaldığını söyledi 3 cm ölçtü cuma günü tekrar kontrolüm var hazırlıklı gel dedi başına bu şekilde bişey gelem var mı korkmalıyi mıyım her an doğum olabilir daha azalırsa dedi nst falan güzel çıktı ama