gul_g Kızlar daha kan vermedim cuma günü vericem 4+1 gün olmuş olacak sizin beta değerlerimiz bu haftalarda ne kadardı ve keseyi kaçıncı haftada görmüştüniz
lokismommy gul_g herkesin beta değeri çok farklı oluyor o yüzden karşılaştırma yapmak bana pek doğru gelmiyor açıkası stres falan oluyor niye benimki az ya da çok diye🥲keseyi 5+2 vajinal ultrason ile gördüm
leblebi_ gul_g çok değişken bu herkeste farklı çıkar benim 4+0 da beta 2900 çıktı 4+4 keseyi gördük 5+6 da kalp duyduk ama 5 de kesesi yeni görünende var 6 7 olup daha kese göremeyende var gidip baktırın direk hiç kafa karışıklığı yapmadan
ZG10 gul_g ben 5+2 de vajinal ultrasonla keseyi ve yolk kesesini görmüştüm 6+1 de bebeği ve kalp atışını da gördüm çok şükür
Tortilla gul_g 4+3 te 1100 dü ama herkesn farklı cıkıyor ve beta degerının bı onemı yok duzenlı artması onemlı. İlk gebelıgımde 16 ydı
gul_g lokismommy bende diğer hafta cumartesi günü doktora gitmeyi planlıyoruz iş yüzünden çok izin alamıyorum hafta içi