busrayilmzz06 ben park yatak tercih ettim iç hacmi daha güzel ve kullanışlı geldi bana. (Tekerlekli bi tarafı zaten kolay taşınır da başka odalara) 3 yaşına kadar içinde yatabilir diye düşünüyorum. Onun dışında ben de normal oda yaptım. Ek bi beşik vs almadım. Yatağı büyük o sebeple korumalık eklettik. Belli bi süreden sonra güvenle kullanabiliriz onu da. O zamana kadar da park yatak işimizi çok rahat görür zaten